Love to the fullest! :)

UBS certificate! :)


Assalamualaikum and hey guys! jumpa lagi!. Ada yang baca blog ni lagi tak? hmm :/ I dont think so.. So, as now, I'm super fine and happy! with my family, friends, and my super dupper sayang :) I'm sooo happy! Alhamdulilah for everything. So masa last paper AKDP tu, 6 December 2012 I got distinction for UBS test! Alhamdulilah again walaupun test tu dia buat masa SPM. Wanie tak sangka boleh dapat result macam tu cause wanie target credit je but dengan izin Allah,wanie dapat jugak! Happy tak terkira and balik tu terus tunjuk kat family. Ayah, mak, kakak semua! hehe

And now, rasa macam nak release semua yang wanie belajar selama ni, push otak sana sini.. I really did it really hard :( so, nak release macam mana heh? maybe a vacation? or maybe dating dengan syafiq pun okay I think. hehe see you later! xx

hugs by, wanie

No comments:

COPYRIGHT © 2009-2011 delighting of wanie:)™ OFFICIAL BLOG .ALL RIGHTS RESERVED .done by FARRA