your haunted guetta, wanie
Hi Kompleks Sultan Abu Bakar
well haah as you all know I'm at Blok E-8-*, Kompleks Sultan Abu Bakar now . Ohmygod I'm miss this place so much ! Ya Allah lama siak tak balik sini . then I'm just looking around this morning by jogging with #Shazayuhana and #Fatin Natasha . ohh hey today I woke up earliest among this school holidays . 6.30 a.m enough ? haha well semangat wehh ! but satu titik peluh pun takda k? wanie memang awesome -,- then balik rumah just tweeting ,facebooking , tumblring sikit tak mandi langsung =..= and sampai lah pukul 3 baru mandi . haha well I'm selekeh enough today . and now I'm freshh yeay . oh hey tadi Shaza ada ajak lepak kat bawah but hujan mencemburui kami so dia taknak berhenti . okay be patient , ni rahmat wanie :) and now bila wanie rasa macam nak Tweeting balik , hmm mcm mcm je , apekejadahh ntah yang keluar . so be patient again :) bye
No comments:
Post a Comment